Cím: 3530 Miskolc, Kálvin J. u. 2.
Levelezési cím: 3504 Miskolc, Pf. 58
Telefon: 46/500-180
E-mail: administration@levay.sulinet.hu
rss feed

Itthonról, haza: „Árkon, bokron által, háton hátizsákkal.”

2016-04-13 11:04:36 / Adminisztrátor

Ezzel a címmel nyert a határtalan pályázatunk, s a megvalósítás első fele megtörtént a hétvégén.

Nagy öröm volt találkozni a nagyenyedi osztállyal, tanáraival, kiknek jó részét már ismertük.

A címnek megfelelően valóban hátunkon hátizsákkal töltöttük el ezt a néhány napot. Jártunk az aggteleki cseppkőbarlangban, kisvonatoztunk Lillafüredre, hogy dacolva az esős idővel az Anna –barlang megtekintése után, bejárjuk a függőkertet és még Ómassára is elmenjünk, hogy az őskohót is megmutathassuk vendégeinknek.

Vasárnap pedig mindezt megkoronáztuk egy gyönyörű, de többek számára megerőltetőnek bizonyult kisgyőri túrával. Itt tartottuk a záró alkalmat is egy bográcsos gulyás mellett.

A tartalmas program után fájó szívvel vettünk búcsút tőlük hétfő reggel, de abban a reményben tettük mindezt, hogy nem sokára találkozhatunk Erdélyben.

Irlandáné Iványi Anna

„Itthonról haza….”

Valóban ilyen érzés volt, mintha haza mentünk volna.

A Határtalan program keretében útra keltünk a 10.B osztállyal  Június 2-án, hogy  a nagyenyediek vendégszeretetét élvezhessük.

Sajnos az időjárás nem kedvezett nekünk, így át kellett szerveznünk a programok nagy részét, de így sincs okunk panaszra, hiszen gyönyörű helyeken járhattunk.

Tordán a sóbányába menekültünk az eső elől, majd kicsit bemerészkedtünk a hasadékba is. Jártunk a gyönyörű Torockón, Torockószentgyörgyön , a Remeteforrásnál, Gyulafehérváron. „Árkon, bokron által” másztunk sziklát, jártunk erdőt, patak partot, rácsodálva az Isten alkotta természet szépségére, és láttunk történelmi emlékeket, kolostort, templomot, várat, elődeink fantasztikus keze munkáját.

Természetesen mindezt barátainkkal, az enyedi diákokkal és tanáraikkal közösen tettük, kiktől fájó szívvel búcsúztunk hatodikán reggel, „háton hátizsákkal”.

Irlandáné Iványi Anna

Csatolt dokumentumok
Határtalanul_kisfilm ( 5.0 MB )

Vélemények, hozzászólások

A hírhez még nem érkezett hozzászólás. Hozzászólok.